1
|
1146
|
نقدی بر سند تحول بنیادین بر مبنای تحلیل مفهومی آن
|
بابک شمشیری
|
شفاهی
|
2
|
1128
|
پردازش مفاهیم کلیدی در الگوهای نظری بومی با رویکرد اسلامی وایرانی ؛ترکیب یا التقاط؟
تبیین روش شناختی روند بازسازی مفهوم هویت در مبانی نظری تحول بنیادین
|
علیرضا صادق زاده
|
شفاهی
|
3
|
1116
|
تربیت اخلاقی محیط یا محاط: نقدی بر اهداف ساحت تربیت دینی و اخلاقی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش
|
محمد حسنی
|
شفاهی
|
4
|
1191
|
مقایسه تحلیلی رویکرد اصلاحگری آموزشی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران با اسناد OECD
|
احمد زندوانیان
|
شفاهی
|
5
|
۱۰۲۷
|
جهانی شدن و اصلاحات آموزشی: آن چه فیلسوفان تعلیموتربیت باید بگویند
|
محمد حسن میرزا محمدی
|
شفاهی
|
6
|
1200
|
گزارش یک تلاش- طرح مدارس الگو؛ گسترش گفتمان اجرای سند تحول و چالش های آن
|
زهرا پروازی مقدم
|
شفاهی
|
7
|
۱۱۵۶
|
اصلاح گری در مدارس
|
یوسف افضلیان
|
- شفاهی
|
8
|
1113
|
گزارش یک تجربه - تعامل دانشگاه و یک منطقه آموزش و پرورش و چالش ها
|
شهین ایروانی
|
شفاهی
|
9
|
1124
|
بازخوانی تجربه اصلاحات در کشورهای در حال توسعه؛ چالش ها و راه های برون رفت
|
مرضیه عالی
|
شفاهی
|
10
|
1098
|
تعیین فلسفه ضمنی معلم در نظام آموزشی
|
زهرا باطنی
|
شفاهی
|
11
|
۱۰۲۰
|
نقد درونزای نظام آموزش رسمی؛ بازخوانی آرای هگل، مارکس و آدورنو
|
علی وحدتی
|
شفاهی
|
12
|
۱۰۴۴
|
نقدی بر نقش متخصصان فلسفه تعلیموتربیت در اصلاحات آموزش و پرورش ایران: فیلسوف تعلیموتربیت یا روشنفکر؟
|
روح الله مظفری پور
|
شفاهی
|
13
|
۱۱۰۳
|
نقش روشنفکران تربیتی در اصلاحات آموزشی؛ نقد ایدئولوژی و شکستن حدود فرهنگی جامعه
|
بابک شمشیری
الهام زارع
|
شفاهی
|
14
|
۱۱۰۵
|
عاملیت معلم، ادراک از تغییر و اصلاحات آموزشی در عرصۀ خرد: معلم بهمثابهٔ قلب اصلاحات آموزشی (تجربهنگاری بر مبنای مدل فولن)
|
فاطمه سادات بیطرفان
مرضیه دهقانی
|
شفاهی
|
15
|
۱۱۱۲
|
یادگیری برای حل مسائل واقعی جامعه با مشارکت دانشآموزان در طراحی و تولید محتوای آموزشی
|
بهاره میرزاپور قزوینی
|
شفاهی
|
16
|
1129
|
تحلیل و ارزیابی رویکردهای تربیت کودک تحول خواه در ایران: پژوهشی مورد کاوانه
|
نرگس سجادیه
|
شفاهی
|
17
|
1066
|
تجربهنگاری و روایت فرازی از اندیشهها و کنشهای اصلاحگرایانه یک معلم معاصر کرمانی(عطا احمدی)
|
مراد یاری دهنوی
|
شفاهی
|
18
|
۱۰۲۴
|
آموزش کنشگری از طریق هنر مبتنی بر ارزششناسی دلوز و چالشهای انسانی فراروی آن از دیدگاه مدرسان آموزش خانوادهٔ استان قزوین
|
بهرام مرادی
|
پوستر
|
19
|
۱۰۲۲
|
بررسی عناصر (عوامل و مؤلفههای فرآیندی نظام برنامه درسی) آموزش فنیوحرفه ای در رشد مهارتها و شایستگیهای انسانی و توسعهٔ آینده از دیدگاه خبرگان آموزشی
|
سرور سفیدگر
|
پوستر
|
20
|
۱۰۱۵
|
بررسی پدیدارشناسانه جایگاه معرفتشناسی در طرح تعالی مدرسه از دیدگاه مدیران
|
اکرم شوشتری
مریم غفارزاده
پروین خزامی
|
پوستر
|
21
|
۱۰۳۱
|
عنوان: مشق شب، آری یا خیر؟ (بررسی نقادانه مبانی فلسفی مشق شب)
|
الهام فخرایی
|
پوستر
|
22
|
۱۰۳۵
|
آسیب شناسی انتقادی تأمین مالی در نظام آموزشی
|
احمد کیخا
|
پوستر
|
23
|
۱۰۴۸
|
بازخوانی مسائل آموزشوپرورش در ایران با تکیه بر دادههای حاصل از متون بومی مبتنی بر دیالکتیک انتقادی سلبی و ایجابی
|
بتول شاهی
|
پوستر
|
24
|
۱۰۵۴
|
آسیبشناسی شیوههای تأمین نیروی انسانی در نظام آموزشی ایران
|
مهدی سعیدی
|
پوستر
|
25
|
۱۰۷۹
|
تبیین چالشهای موجود در برنامه درسی مجازی با رویکردی بر بهبود کیفیت و اثربخشی آن در مؤسسات آموزشی
|
فهیمه کشاورزی
مجید بدخشان
|
پوستر
|
26
|
۱۰۸۴
|
واکاوی تجارب زیسته معلمان در موضوع عدالت آموزشی: چالش پیش روی آموزشوپرورش
|
مرضیه دهقانی
علی زارعی
|
پوستر
|
27
|
۱۱۵۴
|
ارزیابی میزان تأثیر برنامههای خودمراقبتی آموزشوپرورش در کاهش آسیبهای اجتماعی
|
علی محمد رضایی
محدثه صفاریه
|
پوستر
|
28
|
۱۱۸۱
|
بررسی زیرساختهای لازم در تربیت نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان
|
سکینه جعفری
|
پوستر
|
29
|
۱۱۸۳
|
کاربرد رویکردهای نوین آموزش و بهسازی معلمان به منظور گامی در اصلاح ساختار آموزشی
|
مریم نادری
|
پوستر
|
30
|
۱۱۹۵
|
بررسی چالشهای روانشناختی زمینه های اصلاحات آموزشی از دیدگاه نومعلمان در استان کرمان
|
حسن زرگر
|
پوستر
|
31
|
۱۰۱۴
|
اصول کنش اقتباسی مؤثر در اصلاح نظام آموزشوپرورش معاصر ایران با نظر به تلاشهای توران میرهادی
|
علی وحدتی
|
پوستر
|
32
|
۱۰۸۰
|
نقدی بر نقش نخبگان ایرانی در اصلاح نظام آموزشی ایران (مطالعهٔ موردی دوره قاجار)
|
محمد منصوری مقدم
طیبه ادریسی
|
پوستر
|
33
|
1133
|
تبیین و نقد تلاشهای اصلاحگرانه در عرصهٔ آموزشوپرورش رسمی و غیررسمی ایران
|
فیروزه دری
|
پوستر
|
34
|
۱۱۶۷
|
خاطره آموزشی یک ماه فعالیت در منطقه شعیبیه اهواز
|
میلاد اردهالی
|
پوستر
|
35
|
۱۱۶۹
|
تأثیر به کارگیری مهارتهای انسانی بر اثربخشی عملکرد مدیران از دیدگاه کارکنان (مورد مطالعه مدیران دبیرستانهای متوسطه شهر تهران)
|
سیامک اسلامی، سیده عاطفه خلیل زاده
|
پوستر
|
36
|
۱۱۷۲
|
تبیین چالشهای تدریس درمقطع ابتدایی ما بین یاددهندگان و یادگیرندگان
|
زهرا قنبر پور
|
پوستر
|
37
|
۱۱۸۷
|
بازخوانی میراث تربیتی سید محمود طالقانی به عنوان مربی رهایی بخش و درسهای آن برای اصلاحات آموزشوپرورش
|
صادق کشاورزیان
|
پوستر
|
38
|
۱۱۹۲
|
روشهای تعلیموتربیت اخلاقی از منظر فیلسوفان غزالی و کمنیوس (اصول و روشها)
|
افتخار قنبری بوئینی
فرزانه واعظی
|
پوستر
|
39
|
۱۰۵۶
|
تبیین و نقد جریان مدارس تمدنسازی امام خمینی (ره) در ایران
|
حمزه محمدآبادی
مرداد یاری دهنوی
|
- پوستر
|
40
|
۱۰۹۳
|
بررسی مقایسهای اسناد آموزشوپرورش در باب انسان فرهیخته
|
علی صحبت لو
|
- پوستر
|
41
|
۱۱۳۱
|
اصلاحات در طراحی فناوری آموزشی با تأکید بر عقلانیسازی دموکراتیک از دیدگاه فینبرگ
|
حمید احمدی هدایت-نجمه احمدآبادی آرانی
|
- پوستر
|
42
|
۱۱۳۷
|
پست- پست مدرنیسم:نگاهی نو به طرح مسائل آموزشی
|
محسن فرمهینی فراهانی
|
- پوستر
|
43
|
۱۱۴۵
|
فراتحلیلی بر پژوهشهای جایگاه سند تحول بنیادین آموزشوپرورش به مثابهٔ نقشهٔ راه اصلاحات آموزشی و دیدگاه نظام دانشگاهی به سند تحول بنیادین
|
محمود میرزاده کوهشاهی
|
- پوستر
|
44
|
۱۱۵۵
|
بررسی مقایسهای حدود اصلاحات در فلسفهٔ تربیت جمهوری اسلامی و مکتب اگزیستانسیالیسم
|
ححت صفار حیدری
روجا حیدرنژاد
|
- پوستر
|
45
|
۱۱۵۸
|
قابلیتهای نظریه انتقادی در اصلاح برنامه درسی مطالعات اجتماعی ایران
|
معصومه رمضانی فینی
|
پوستر
|
46
|
۱۱۵۹
|
تحلیل محتوای فصل ششم سند تحول بنیادین آموزشوپرورش از دیدگاه میزان توجه به اصول برنامهریزی استراتژیک با رویکرد انتقادی
|
نرگس فینی/ کمال درانی
|
- پوستر
|
47
|
۱۱۶۶
|
تبیین مبانی فلسفی آموزشوپرورش و اصلاحات آموزشی از دوره مدرنسازی تا کنون
|
مولود نیلی
|
- پوستر
|
48
|
۱۱۸۰
|
بررسی چالشهای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش
|
سعدی سلطانی
|
- پوستر
|
49
|
۱۱۸۶
|
بررسی طرحهای پیشنهادی برای تغییر نظام آموزشی بعد از انقلاب اسلامی
|
رحیم روحبخش
|
- پوستر
|
50
|
1107
|
بررسی و نقد نسبت فرهنگ با آموزش و پرورش از منظر عاملیت فرد در اسنادبالادستی
|
حمیده فرحبخش
|
پوستر
|
51
|
۱۰۸۳
|
آیا اصلاحات تربیتی به معنای «بازاریسازی» است؟ (مطالعهٔ «ذهنیت حکومتی » نولیبرالیسم در تعلیموتربیت)
|
حمداله محمدی
|
پوستر
|
52
|
1189
|
بازاندیشی و بازپژوهی نقش دانش آموزان و صدا(ها)ی آنان در بهبود و اصلاح برنامه ها و فرآیندهای آموزشی و پرورشی
|
امین ایزدپناه
|
پوستر
|
53
|
1196
|
اصلاحات در آموزش وپرورش با اجرای سند تحول بنیادین و با تاکید بر رعایت عدالت آموزشی
|
دکتر مژگان محمدی
دکتر علیرض فقیهی
محمود معصومی
|
پوستر
|
54
|
1012
|
تبیین چالش های اقتصادی در اصلاحات آموزش و پرورش بر اساس رویکرد زنجیره ارزش پورتر
|
سیده پروین صائمین
پریسا علیزاده
سعید ربوشه
|
پوستر
|
55
|
1038
|
تحلیل انتقادی اثرات جهانی شدن بر نظام های آموزشی
|
احمد کیخا
|
پوستر
|